קטגוריות
חכמת המזרח ריפוי הגוף

אמבט אדים ואגינלי – Vaginal Steaming

הסיפוק הכי גדול, הוא לשמוע שמישהי זוכה להקלה, שהחיים שלה יותר נוחים, שהכאבים מתפוגגים, שהגוף הופך לחבר.

את היתרונות של האמבט אדים קשה לי למנות. באופן כלי אפשר להגיד שהוא תומך בפעילות הטבעית של אברי הגניטליה החיצוניים, מפות, דרך הנרתיק, ואפילו בבריאות הרחם, כשמתמידים תקופה על ביצוע אמבט-אדים.

ניתן לבצע אידוי רק עם מים, אך שילוב של צמחים באידוי מומלץ כיוון שהוא מגביר את יעילות הטיפול. לכל מצב וכל אחת יתאימו צמחים אחרים, לשם כך יש לפנות לייעוץ עם מטפלת שמכירה את השיטה.

הוראות לביצוע אמבט אדים.

החום מביא תנועה וריפוי במקום בו הקור גורם להתכווצות. החום תומך בפתיחה ובשחרור, מגביר את זרימת הדם, האדים מרככים את הרקמות ותומכים ברחם, בשחרור דם שהצטבר והפגת כאבים. שילוב עם עיסוי בטן מעלה את יעילות הריפוי.

+ לפני וסת ולהקלה על כאבי מחזור ומצבי חוסר איזון – האדים המחממים מסייעים בניקוי והזנה של קרום הרחם. חשוב לדעת שדם וסת בריא זורם בקלות, בצבע אדום בוהק ללא קרישים.

+ לעידוד הפוריות – האידוי תומך בהזנת הגוף, והפוריות הטבעית, עוזר ליצור קרומי רחם לחים ובעובי שמתאים להתעברות. אם את מנסה להרות, בצעי את האמבט רק בשלבים שלפני הביוץ כדי להתכונן להתעברות. אין לאדות לאחר הביוץ שבו יתכן והתעברת.

+ בתקופת פרה-מנופאוז ומנופאוזה – כשהמחזורים משתנים, יכול האידוי להמריץ את מחזור הדם ולתמוך ברחם שלך להתרוקן במלואה. בצד השני של גיל המעבר, האדים המחממים יכולים להחיות את יובש הנרתיק תוך הזנת חיבור עמוק למרכז הנשי שלך ולתמוך בך בזמן השינוי והמעבר.

+ במצבי כאב: כאבי אגן, לחץ, אנדומטריוזיס, או כאבים בזמן קיום יחסי מין – למי שחווה כאבים, החזקה כרונית או מתיחות, האידוי עוזר להרגיע ולהרפות את שרירי האגן. כאב מקור בתקיעות, והאידוי מאפשר תנועה. תרגול אידוי תוך תרגילים לנשימה סרעפתית מלאה תומכים בהרפייה של שרירי האגן, ושיחרור הכאב.

+ לאחר הפלה – טקס האידוי יתמוך בשחרור שאריות דם ויכול לשמש כלי נפלא לחיבור לרחם, להכניס לה חום ואהבה. אפשר להתחיל באידוי ברגע שהדימום שלך פוסק. חשוב להקדיש זמן, לכבד את התהליך ולתמוך באופן פעיל בשחרור האנרגטי והפיזי. מומלץ לשלב כתיבה בזמן האידוי, ולאפשר לרגשות המעורבים לעלות.

לאחר לידה – שמירה על החום עומדת בלב ליבה של טיפול מסורתי בנשים לאחר לידה ברחבי העולם. האידוי מאפשר חום והזנה, תומך בשחרור נוזלים מיותרים ומסייע לרחם להתכווץ לגודלה המקורי. אם עברת ניתוח קיסרי, יש לחכות זמן ארוך יותר מלידה נרתיקית, עד שהצלקת (גם הפנימית) תתרפא היטב. (לפחות 6 שבועות ולאחר בדיקת רופא שהכל תקין).

לאחר כריתת רחם או ניתוחי אגן אחרים – האידוי והחום מעודדים ריפוי וריכוך רקמת צלקת. מומלץ לשלב עם חבישות שמן קיק ועיסוי בטן. אמבט אדים מועיל גם בחיבור רגשי ואנרגטי לרחם לאחר ההליך הפולשני. האנרגיה של הרחם שלך תמיד קיימת, גם אם הרחם הפיזית או השחלות הוצאו.

+ בריבוי של הפרשות ואגינליות – ניתן לעשות אידוי שמעודד תנועה סדירה של נוזלי הגוף ויציאה של הלחות העודפת.

אני אוהבת רפואת סבתא. קודם כל היא עדינה. היא חכמה והיא מוכחת, אמנם לא במחקרים, אבל בשנים ודורות של סבתות מרפאות. כמו שאדים לפנים הם פתרון מוצלח לטיפול באף סתום, כך מגבת על פלג גוף תחתון ואמבט אדים יודעים לרפא את הגניטליה על תחלואיה.

קיראי את ההנחיות לביצוע אמבט אדים, כמו גם באלו מצבים אסור לבצעו.

פרטים ושיתופים נוספים באינסטגרם.

שלך, נועה.

נועה קרן | רפואה סינית ואנפוקו לנשים ונערות 

| 052.555.0446 | שליחת ווטסאפ  | שליחת מייל ישירות אלי

* כל המידע המופיע באתר זה ו/או בכל קישור ו/או הפניה שתתבצע באמצעות האתר, הוא בבחינת מידע כללי בלבד. אין לראות בו "ייעוץ רפואי" ו/או "המלצה לטיפול" ו/או "תחליף לטיפול רפואי אישי" והוא אינו בא במקום טיפול ו/או ייעוץ מקצועי רפואי.

כתיבת תגובה