קטגוריות
את וגופך ריפוי הגוף

עיסוי בטן

מה זה עיסוי בטן?

עיסוי הבטן היא שיטת ריפוי שקיימת בכל התרבויות העתיקות, שנולדה כדי לשמור על הבריאות באופן יעיל ומיידי.

הרבה לפני שהומצאו התרופות המודרניות, הסבתות ידעו שהגוף מרפא בעצמו את רב המחלות באופן הכי יעיל. צריך רק לתמוך בו ולעורר אותו בפשטות, כי אם נהיה כנות, כל המערכות בגוף שלנו יודעות במדויק כיצד עליהן לפעול. מערכת חיסון, עצבים, הורמונים, עיכול מערכת הדם ועוד. (באופן מודע אין לי מושג איך ומה הגוף שלי עושה בכל רגע, על מנת לשרת אותי ולשמור עלי בריאה, כך גדלתי מהיות עוברה ועד היום, כשהגוף שלי יודע).

מה מטרתו?

העיסוי יכול להיות טיפולי וגם מניעתי – לשמירה על בריאות ושמחה בגוף.

העיסוי יעיל למצבים שונים, חיזוק מערכת חיסון ומניעת מחלות, טיפול במצבים גניקולוגים מגוונים (סדירות מחזור, איזון הורמונים, פוריות, גיל-מעבר), בעיות במערכת העיכול ומעיים רגישים (עצירויות, נפיחות, גזים ועוד), איזון מנטלי במצבי מתח, חרדה, בעיות שינה ועוד. (הסבר מפורט על מצבים בהם ניתן לטפל תמצאי כאן).

החלק הכי משמעותי מבחינתי, הוא להבין שבמצב אידיאלי, משמש העיסוי כרפואה מונעת ושמירה על בריאות הגוף. לכן, כדאי לתרגל אותו בשיגרה, לצד תזונה בריאה ותנועה שמיטיבה עם הגוף.

נשים ונערות שמכירות את הטיפול העצמי, זוכות בבריאות טובה וחיבור למקום שמבקש ריפוי, אם הוא פיסי או נפשי.

מה זה דורש?

הטיפול נגיש ופשוט לביצוע בשעה שנוחה לך, בכל מקום ובכמה דקות בודדות בבוקר או לפני השינה (העיסוי הבסיסי כולל 10 תנועות פשוטות). אפשר עם שמן או בלי, על הגוף או על הבגד.

למה דוקא הבטן?

בבטן נמצאים רב איברי הגוף שלנו ולמעשה רב התיפקודים שלו, החלק מהכי משמעותי של מערכת הדם זורם במרכז הגוף, חלק גדול מאד ממערכת החיסון נמצא במעיים, המערכת ההורמונלית שוכנת בבטן תחתונה.

קיראי כאן, מדוע יש לאיזור הבטן ומערכת העיכול השפעה גדולה, על כל מערכות הגוף ועל חיינו.

מעוניינת ללמוד לעסות טוב לעצמך?

שמי נועה קרן, מטפלת מוסמכת וותיקה ברפואה סינית ומטפלת באנפוקו (טיפול בטן יפני). אני מעבירה סדנאות בהן מלמדת כיצד כל אחת יכולה לעשות לעצמה עיסוי בטן פשוט. הנה הפרטים והסבר על סדנת העיסוי העצמי.

יפה לראות איך בכל המקומות המרוחקים בעולם התפתחה שיטת ריפוי דרך הבטן למרות שלא היה קשר בין מדינות מרוחקות. בסין התפתח ה Chi Nei Tsang, במרכז אמריקה ה- Arvigo. ו"דיקור-צב" היא שיטה שבה ניתן להשפיע על כל איברי הגוף באמצעות דיקור באיזור הבטן בלבד. כל השיטות מופלאות.

אני מגיעה לכל חלקי הארץ להעביר את הלימוד על-פי דרישה ומקיימת סדנאות חודשיות בתל-אביב . לקבלת פרטים שילחי לי ווטסאפ.

המשך יום טוב, תחושת בטן שקטה ובריאות מלאה.

שלך,

נועה.

קריאה בבלוג על: אכילת זרעים לאיזון הורמונאלי // מהן חבישות שמן קיק לכאבי בטן/ מחזור // סופר פוד בבית והנבטה בקלות.

נועה קרן | רפואה סינית ואנפוקו לנשים ונערות | 052.555.0446 |

שליחת ווטסאפ  | שליחת מייל ישירות אלי | לאינסטגרם שלי

* כל המידע המופיע באתר זה ו/או בכל קישור ו/או הפניה שתתבצע באמצעות האתר, הוא בבחינת מידע כללי בלבד. אין לראות בו "ייעוץ רפואי" ו/או "המלצה לטיפול" ו/או "תחליף לטיפול רפואי אישי" והוא אינו בא במקום טיפול ו/או ייעוץ מקצועי רפואי.

כתיבת תגובה