קטגוריות
חכמת המזרח

מחשבות והתבוננות באביב.

כשאת משנה את הצורה

בה את מסתכלת על דברים

הדברים עליהם את מסתכלת

נראים אחרת.

כמעט 50 שנה על הכדור הזה ואני מתעסקת לא מעט בשאלה איך אפשר להתבונן בחיינו בצורה נקייה?

בכל יום מתחדדת ההבנה שהאירועים בחיים שלי וכל חוויה שאתאר מורכבת מההיכרות הקודמת שלי עם העולם ולכן מקבלת פרשנות אישית שלי.

סיפור של נערות ביום אביבי:

"הסירו מעליה את כיסוי העיניים!" צעקה אישה כבת 70 על הבת שלי (בת 14) וחברות שלה . הן נסעו באוטובוס. העיניים של אחת מהבנות היו מכוסות. הן התכוונו להפתיעה אותה לכבוד יום ההולדת ולא רצו שתדע מה היעד. הן התעלמו מהאישה החביבה, אך היא המשיכה ובירכה: "הלוואי שמה שאת מאחלת לעצמך יקרה ותהיי עיוורת" ולא הניחה עד שהורידו את הכיסוי מעייניה. מבחינת הבנות: מדובר במפגש עם אישה לא שפויה ושנית ההפתעה נהרסה. (יתכן וסדר החשיבות הפוך). מה עבר עליה שגרם לתגובה הזו ? לא ברור. אולי חוויה מהעבר שהיתה משמעותית עבורה.

גם לך, נראה העולם כפי שהוא, בגלל החוויות והזיכרונות שאספת במהלך השנים. הבסיס לאשליה שמייצר ה"מחשב" במוח שלך, הם דפוסים שמוכרים לו: צורות, קולות, ריחות, טעמים ושלל רעיונות שנחשפת אליהם בעבר. הכי נח לו לעבוד עם החומרים המוכרים לו.

בזמן שאת תוהה האם יש לך מקום לבחירה: כיצד להתבונן בחיים? כיצד להיות פחות מושפעת מניסיון עבר?

אני מזמינה אותך לבחור איך תסיימי את הפוסט הזה:

  1. סיפור ותרגיל כתיבה בנושא: "התבוננות חדשה על המוכר והידוע".
  2. כמה מילים על האנרגיה המיוחדת של האביב + מתכון אביבי טעים, בריא וממש קל להכנה.

נועה קרן | רפואה סינית ואנפוקו לנשים ונערות  | 052.555.0446 | שליחת ווטסאפ  | שליחת מייל ישירות אלי | לאינסטגרם שלי

* כל המידע המופיע באתר זה ו/או בכל קישור ו/או הפניה שתתבצע באמצעות האתר, הוא בבחינת מידע כללי בלבד. אין לראות בו "ייעוץ רפואי" ו/או "המלצה לטיפול" ו/או "תחליף לטיפול רפואי אישי" והוא אינו בא במקום טיפול ו/או ייעוץ מקצועי רפואי.

כתיבת תגובה